Linkek a témában:
Mit kezdjünk alkalmazottjaink ötleteivel?
Átszerveztük cégünket, a korábbiakhoz képest sokkal sikeresebben motiváljuk dolgozóinkat, arra viszont nem számítottunk, hogy ötletgyártásba kezdenek?
Irodai pletyka: hogyan profitálhatsz belőle?
Kagylózó kollégák, lepcses szájak - HVG
Getting The Information You Need To Do A Good Job
A visszajelzés fontossága, és elmaradásának a vezetői stílusból fakadó okai.
What Are Your Customers and Employees Thinking?
A saját dolgozók értékes info-forrás a cég és a márkák imázsának értékelésében.
What do workers really think of your company?
A több visszajelzési formából álló rendszer hatékonyabb egy-egy csatornánál.
CEO / employee hotline
Forróvonal - a felsővezető és az alkalmazottak közti kapcsolattartás eszköze.
Employees Make the Call on Company Issues
Cikk a cégen belüli forróvonal hasznosságáról - kicsit reklámszagúan.
Help management really communicate
A jól működő vállalaton belüli visszajelzési rendszer fontossága és fó jellemzői
Meghatározás
A vállalaton belüli kommunikáció a legtöbb cégnél elégtelen színvonalú. Ez a hatékonyságot és az alkalmazottak motivációját is jelentősen rontja. Miért fontos a belső kommunikáció javítása, milyen módszerek és eszközök alkalmazhatóak, milyen változások szükségesek hozzáállásban, vállalati kultúrában? Hogyan mérhető eredményessége, miképpen járul hozzá a cég sikerességéhez?