Linkek a témában:
Még tanulni kell a hatékony kommunikációt
A vezetők többsége nem érzi fontosnak sem a saját, sem a munkatársak kommunikációs készségének fejlesztését. Nem csoda, ha az alkalmazottak nem mernek szólni feletteseiknek, ha gondjuk van, és a teljesítményértékelő beszélgetés is frusztrálja őket.
Communication break down
Belső kommunikáció bizonytalan időkben - gyakorlatias tanácsok.
Communication is more than listening
Fontos az odafigyelés a vezetők részéről, de az iránymutatás úgyszintén.
Face-to-face is still best way for employee communication
Általános tanácsok vezetőknek a munkavállalókkal folytatott kommunikációjához.
Leadership, Communication & Change
Mit, mikor, hogyan kell kommunikálnia a vezetőnek (különösen változások idején).
A munkahelyednek megfelelő chat alkalmazás kiválasztása – hosszútávon, karantén után is
A COVID-19 megadta az utolsó lökést a munkahelyi belső kommunikáció digitalizációjához és sok munkahely már maga mögött hagyta az e-mailezést. A chat felületeké a jövő, hogy gyors és gördülékeny legyen a belső kommunikáció, akkor is ha fizikailag távol vagyunk egymástól.
A munkahelyednek megfelelő videóhívás alkalmazás kiválasztása - hosszútávon, a karantén után is
A videóhívásos alkalmazások a meetingszervezést sokkal könnyebbé teszik - ha megfelelő alkalmazást választunk hozzá. Ebben segítünk blogcikkünkben, összehasonlítva a legelterjedtebb videóhívásos alkalmazásokat.
Meghatározás
A vállalaton belüli kommunikáció a legtöbb cégnél elégtelen színvonalú. Ez a hatékonyságot és az alkalmazottak motivációját is jelentősen rontja. Miért fontos a belső kommunikáció javítása, milyen módszerek és eszközök alkalmazhatóak, milyen változások szükségesek hozzáállásban, vállalati kultúrában? Hogyan mérhető eredményessége, miképpen járul hozzá a cég sikerességéhez?